Communiceer geautomatiseerd met uw patiënten via Facebook Messenger, Instagram, Whatsapp of webchat. Gebruik deze kanalen om patiënten te werven, voorzien van informatie, afspraakplanning en alle andere denkbare gesprekken die uw patiënt heeft met de praktijk.
Integratie met uw software (CRM)
Integreer Clinicly’s software met de door uw gebruikte software. Op deze wijze kan een patiënt niet alleen gestandaardiseerde afspraken inplannen (zoals een controle of intake), maar ook een afspraak op basis van de input van de patiënt. Stelt u zich voor dat een patiënt last heeft van pulpitis klachten. De patiënt meldt zich met deze klachten in de chatbot, geautomatiseerd worden deze klachten herkend door de chatbot en en wordt een afspraak op maat gepland in uw agenda. Hierbij wordt de desbetreffende patiënt informatie in de afspraak vermeldt. Let op: een samenwerking met uw softwareprovider is daarbij noodzakelijk. Graag bespreken we met u de opties.
Rapportage
De mogelijkheid bestaat om een maandelijkse rapportage te ontvangen. Hiermee kunt u bepalen hoeveel drukvermindering is voor uw baliepersoneel en hoeveel patiënten gebruikmaken van de chatbot.
24/7 AI responsive
24/7 vinden er volledig AI-geautomatiseerde gesprekken plaats op basis van uw wensen. Dit biedt een efficiënte oplossing, ook voor als u niet bereikbaar bent.
Module: collect reviews
Met deze module kunt u interne en externe reviews verzamelen bij uw patiënten. Interne reviews worden niet publiekelijk gemaakt. Fijn voor zowel de patiënt als de praktijk dat er een klankbord ontstaat waarbij reviews intern afgehandeld kunnen worden. Daarnaast bestaat ook de mogelijkheid tot externe reviews: denk hierbij aan Google Reviews, Zorgkaart Nederland, etc. - Reviews verzamelen op intuïtieve manier zoals WhatsApp kunnen leiden tot meer en een snellere respons in plaats van per mail of een invulformulier!
Eigen huisstijl
Aanpasbaar naar uw bedrijfskleuren en website. Integratie van uw logo en communicatiestijl van uw praktijk.
Inschrijven als klant bij Clinicly
Dankjewel! Uw inzending is ontvangen! Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier.