FAQ

Veelgestelde vragen.

Onderstaand vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Kan Clinicly (balie)personeel vervangen in mijn tandartsenpraktijk?

Nee, helaas kan Clinicly geen personeel vervangen in uw tandartsenpraktijk. De AI-oplossing van Clinicly kan echter wel een aanzienlijke ondersteuning bieden aan uw personeel en vermindert herhaaldelijke taken die geautomatiseerd kunnen worden. Denk aan de vele dagelijkse telefonische- en mailcontacten die uw baliepersoneel normaal gesproken uitvoert. Clinicly kan bijdragen aan tot wel 60-80% minder telefoon- en mailverkeer. Dit zorgt voor meer efficiëntie, minder kosten en uiteindelijk meer vrijheid voor uw personeel.

Wat is een inkomend bericht?

Een inkomend bericht is een bericht dat wordt gestuurd van de patiënt naar Clinicly’s chatbot, ofwel via Whatsapp. Elk bericht dat handmatig wordt getypt of een keuze die wordt aangeklikt telt als een inkomend bericht. Als een patiënt stuurt: “Hoi, ik heb kiespijn.” en de virtuele assistent vervolgens vraagt of de patiënt hulp nodig heeft en de patiënt “Ja” als keuze aanklikt, dan telt dat als 2 inkomende berichten. Het aantal inkomende berichten is van belang voor u als klant voor het maandelijkse pakket dat u kiest.

Hoe werken de pakketten van Clinicly?

Wij werken met pakketten: Standard, Advanced en Premium. Deze pakketten bieden ieder een ander volume aan inkomende berichten aan en de keuze uit webchat en/of Whatsapp-integratie. Tevens is pakket Starter geschikt om Whatsapp functionaliteiten te testen in uw praktijk. Voor meer informatie, zie prijzen.

Hoe weet ik welk pakket ik nodig heb voor mijn praktijk?

De pakketten zijn gebaseerd op een volume aan inkomende berichten. Clinicly heeft marktonderzoek gedaan naar de hoeveelheid engagement per kamer. Dit betekent dat wij hebben gekeken naar hoeveel patiënten er dagelijks gebruik zullen maken van de webchat/Whatsapp functie per aantal kamers in uw praktijk.

Wat als ik over het volume van mijn maandelijkse pakket ga?

U kunt niet over uw maandelijkse volume heen gaan. Indien u het volume heeft bereikt voor het einde van de maand, dan stopt uw virtuele assistentie automatisch. U kunt er dan voor kiezen om per direct extra gesprekken/berichten bij te kopen of te wachten tot de volgende maand weer start.

Wat als ik mijn maandelijkse pakket tussendoor wil ophogen?

Dit is geen probleem! U betaalt aansluitkosten om een nieuw pakket af te sluiten en per direct kan het volume voor u worden opgehoogd door een uitgebreider pakket af te sluiten.

Kan ik ook zelf mijn eigen virtuele assistent laten ontwikkelen bij Clinicly?

Zeker! Wanneer u een custom virtuele assistent bij ons wil laten ontwikkelen, kunt u contact met ons opnemen.

Wanneer wordt de betaling voldaan aan Clinicly?

De kosten van uw pakket worden maandelijks automatisch geïncasseerd. De eerste automatische incasso vindt plaats nadat de integratie van onze software is uitgevoerd. Op het moment dat u uw bestelling plaatst, worden eenmalig de aansluitkosten berekend. Clinicly werkt enkel met betaling per automatische incasso.

Waarom worden er aansluitkosten gerekend?

Voor het integreren van onze software en installatie van onze producten dienen er meerdere toepassingen worden geïnstalleerd. Dit kan volledig op afstand gebeuren, waarbij wij een aantal keren contact met u hebben. De integratie kan 48 uur duren. Hier worden eenmalig aansluitkosten voor gerekend.

Ik wil graag een demo plannen, kan dat?

Uiteraard kunt u een demo bij ons plannen! Wij nemen graag met u ons product door en bespreken eventuele vragen met u. Voor meer informatie, zie demo.

Wanneer kan ik mijn abonnement stopzetten?

Clinicly biedt jaarabonnementen. Uw abonnement loopt stilzwijgend door. Met in achtneming van één maand opzegtermijn, kunt u dus uiterlijk één maand voor de start van uw volgende termijn opzeggen.

Kan ik als groepspraktijk/keten klant worden bij Clinicly?

Uiteraard is dit mogelijk! Indien u met meerdere praktijken tegelijk klant wil worden bij Clinicly, neem dan contact met ons op om de opties te bespreken.

Hoe zit het met de privacy van mijn patiënten?

Clinicly gaat zorgvuldig om met de data die wordt verwerkt in de virtuele assistentie. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie.

Ik wil als medische praktijk (bijv. huisartsenpraktijk) klant worden bij Clinicly? Is dit mogelijk?

Dit is mogelijk. Er is op dit moment nog geen standaardpakket waarvoor u kunt kiezen. U kunt wel contact opnemen met ons team om de mogelijkheden te bespreken.

Heeft u nog steeds vragen?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op.