U heeft de keuze voor webchat geheel in eigen huisstijl op uw website, of u kunt kiezen dat uw patiënten dag en nacht naar u kunnen Whatsappen met onze AI-oplossing. Voor integratie van deze oplossing gelden eenmalige aansluitkosten gelijk aan het maandtarief. Let op: Indien u gebruik maakt van een WhatsApp integratie, dan zijn er mogelijke extra kosten die u maakt bij Meta via uw creditcard. Meer informatie vindt u hier.
Email support
Door volledige AI-geautomatiseerde gesprekken hoeft u niet handmatig te reageren op uw webchat/Whatsapp gesprekken. Middels email support ontvangt u automatisch gegenereerde emails die u voorzien van de noodzakelijk informatie die de patiënt heeft verstrekt. Deze emails brengen uw baliepersoneel over tot actie.
Spoeddienst doorschakelng
Ook buiten uw openingstijden krijgen uw patiënten de juiste doorschakeling naar de door u gewenste spoeddienst.
24/7 AI responsive
24/7 vinden er volledig AI-geautomatiseerde gesprekken plaats op basis van uw wensen. Dit biedt een efficiënte oplossing, ook voor als u niet bereikbaar bent.
Tot wel 500 gesprekken per maand
Grofweg 10000 inkomende berichten die niet of nauwelijks per telefoon hoeven plaats te vinden. Een gemak en lastvermindering voor uw hardwerkende baliepersoneel. Indien u meer gesprekken wil gebruiken, kunnen deze boven op uw pakket worden aangeschaft.
Eigen huisstijl
Aanpasbaar naar uw bedrijfskleuren en website. Integratie van uw logo en communicatiestijl van uw praktijk.
Inschrijven als klant bij Clinicly
Dankjewel! Uw inzending is ontvangen! Wij komen hier zo spoedig mogelijk op terug.
Oeps! Er is iets misgegaan bij het verzenden van het formulier.